23. mai 2011

Et dåpskort til en liten prins :)

Da har jeg laget et dåpskort til, men denne gangen er det til en gutt. Og nå må det jo hvert fall være et par uker siden sist jeg laget et staffelikort, og da er det absolutt på tide igjen! :) Jeg liker den brettingen veldig godt ja... :)
På kortet har jeg brukt skissen som er på utfordringen hos CLP Challenge Blog, og deltar dermed der. Jeg blir også med på utfordringen hos Anonyme Scrappere som lyder "Tre". Jeg har brukt 3 roser, 3 sommerfugler og 3 bamser.
Vel, det var det jeg klarte å få ut av meg for øyeblikket, så da får jeg heller se å vise noen bilder. For er det noe jeg kan, så er det å ta alt for mange bilder! :)








Ideen med fjær, har jeg forresten fått fra skjønne Lill :)


Jeg blir også med på disse utfordringene:

Vintage Utfordring- dåpskort.
Sukkersøtt- bølgepapp og tall.

Ha en flott kveld!

Camilla:)

17 kommentarer:

  1. Wow, du er bare sååå flink!! Dette er bare så flott! Hver en liten detalj passer og så mange flotte detaljer du har :)))Liker alt her, søtnosen, dette er et ess-kort helt klart:)
    Ta vare på deg og blei dine søte små med omhu, kanskje du får litt massasje av din kjære ikveld ;)
    Er ute av dekning på mobilen så svaret til deg så fort alt er oppe å gå, er visst et landsdekkende problem nå...hadde akkurat skrevet ferdig meldingen til deg, så fikk jeg X..
    Ha en fin kveld søte snuppen <3
    Klem Lill

    SvarSlett
  2. Ett vakkert kort! Likte at det er litt glitter og stas og motivet var kjempefint. Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  3. Næmmen for en nydelig liten krabat :) Så mange detaljer du har fått med! Staffelikortene dine er virkelig fine :)

    SvarSlett
  4. Virkelig et nydelig kort! Hvor har du bildet fra??.. det var sååå søtt!
    Klem, og takk for fine kommentarer på bloggen min! :-)

    SvarSlett
  5. Å så søt! Nydlige frager og lekkert pyntet!
    Takk fopr at du deltar hos AS.
    Marit

    SvarSlett
  6. super lækkert dåbskort, flotte detaljer, ser godt ud med brug af bølgepap
    knus Pia

    SvarSlett
  7. Så lekkert dåpskort med bilde. Nydelig.
    Må også takke for hyggelige kommentarer hos meg. det varmer stort.
    Ha en fin kveld.
    Klem Connie

    SvarSlett
  8. Kjempelekkert!!! åh for et nusselig bilde :) nesten så man får lyst på en liten en til ;) hihi
    Fin skisse det her alltså, men skal la fingrene mine jobbe videre med eksamen og ikke kort akkurat nå .. selv om det frister mer hihi :)

    SvarSlett
  9. Utrolig vakkert kort dette her og i så skjønne farger.
    Lekker at dte er i staffelig og jeg likte godt at Prins sto med store bokstaver.

    Takk for din deltakelse hos Vintageutfordring.
    Hilsen Renate

    SvarSlett
  10. Et nydelig kort!
    Lekre farger og pynt:) Flotte detaljer. Herlig bilde du har brukt også.
    Takk for koselig kommentar, setter stor pris på det:)
    Ha en fin dag, klem:)

    SvarSlett
  11. Nydelig dåpskort og et vakkert bilde:-))
    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    Lykke til!!

    Klem Astrid:-)

    SvarSlett
  12. Nydelig dåpskort !! Lekkert pyntet og flotte farger!

    Tusen takk for du deltar på Vintage utfordring:)

    Klem Mette

    SvarSlett
  13. Ja det der er et herlig kort til en liten prins. Lekre farger du har valgt, blått og sølv :) Stilig!

    Takk for at du deltar i Vintage Udfordringen!

    Klem fra Henrikke

    SvarSlett
  14. Ett herlig kort! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten hobbyklubb.

    Klem fra Mari

    SvarSlett
  15. knall flott dåps kort til gutt! super søtt bilde :D
    takk for at du deltok på vår utfordring nr 22 over hos vintage udfordring :D
    klemmm

    SvarSlett
  16. Hello Camilla! What a beautiful card! I love your vintage style! Thank you so much for joining us at CLP!!!

    Hugs,
    Elise

    SvarSlett