21. mai 2011

Et babykort!

God lørdags kveld!

I dag har vi vært en tur på Ikea, trengte litt mere oppbevaring til hobbyrommet :) Etterpå gikk turen til Hobbykroken, og jeg fikk jammen svidd av litt penger der også! :D Når vi kom hjem igjen, bar det rett inn på hobbyrommet for å få brukt litt av det nyinnkjøpte :) Så nå har jeg kost meg med å lage et babykort i vintagestil, det var veldig stas :)








Jeg blir samtidig med på disse utfordringene:

Sketchy Colors- skisseutfordring.
Vintage utfordring- lag et dåpskort (vintage).
Kreative Krumspring- de store merkedagene.

Ha en flott kveld!

Camilla :)

11 kommentarer:

  1. Nydelig dåpskort i skjønne farger.
    Liker godt metallhjørnet og de skjønne blomstene. Flott med charms-detaljen og de lekre pyntede innsidene.

    Hilsen Renate

    SvarSlett
  2. Wow, Camilla dette er helt nyyydelig:)Så flotte farger og masse herlige detaljer og fjær, ble bare såå lekkert :)Og så flott på alle sider, dette har vært litt jobb, tenker jeg:)
    Ha en fin søndag, søtnosen min :)
    Klemmer Lill

    SvarSlett
  3. Dette var heeeeelt vidunderlig fint! Skal lage noen dåpskort selv, og tror jeg ble inspirert av dette!!
    Klem

    SvarSlett
  4. woooow så flot kort med mange lækre detaljer,sååååå nydeligt
    knus pia

    SvarSlett
  5. Nydelig rett og slett - og så fin pynt på innsiden:-))

    SvarSlett
  6. Wooow så lekkert og så mange fine detaljer.
    Nydelig.
    Ha en fin ettermiddag.
    Klem:D

    SvarSlett
  7. Kjempefint babykort! Jeg likte fjæra og bamsen du har brukt, men jammen var det mange andre flotte detaljer her også :) Du er så flink til å pynte innsidene også, det blir jo så gjennomført og fint!

    SvarSlett
  8. dettte var virkelig et nydelig kort! gjennomført og lekkert!!
    desverre kan ikke KK godta bidraget siden det står i reglene våre at vi ber om at bidrag er laget spesielt til oss. Håper du vil prøve igjen!

    SvarSlett
  9. Nydlig kort Camilla! Herlig rosafarge på et dåpskort :-)

    Takk for at du deltar på Vintage Udfordringen!

    Klem Henrikke

    SvarSlett
  10. Nydelig kort i fantasiske farger. Glede meg til å følge deg videre:)

    SvarSlett
  11. ååå dette va et herlig kort! nydelige farger :D
    takk for at du deltar hos vintage udfordring!
    klemmmm

    SvarSlett