25. april 2011

After Eight dispenser.

Da er snart påskeferien over for denne gang, og det er på tide å komme tilbake til hverdagen. Blir både litt hardt og litt godt det. Nå er det over en uke siden sist jeg satt på hobbyrommet, og abstinensene begynte å bli ganske heftige! :-D Det var derfor veldig godt å sette seg inn der igjen å gi seg ut på et nytt prosjekt. Jeg har prøvd meg på en after eight dispenser, denne fant jeg en mal på her. Den var ikke så vanskelig å lage, litt plundring men veldig morsom... :) Med denne vil jeg delta hos Scrapperiket sin utfordring som lyder "emballasje", og jeg vil også delta i utfordingen hos Srappekammeret der hvor "alt er tillatt" :-)

             




Nå venter en stoor haug med skittentøy på meg, hipp hurra. Håper alle har hatt en fin påske!

Klem Camilla :)





3 kommentarer:

  1. Kjempelekker dispenser. Tror jammen jeg må prøve meg på en slik selv også etterhvert, for dette ble flott :)

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

    Linda, Scrapperiket:)

    SvarSlett
  2. Wow!! Så läcker!! Verkligen välarbetat och snyggt! Tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!

    Kram

    Linda

    SvarSlett
  3. Herremin denne var flott,nydelige farger du har brukt:)
    Takk for at du deltar hos scrappekammeret,klem Linda:)

    SvarSlett