27. april 2011

Babykort.

Da var det på tide med et babykort igjen. Denne gangen har jeg for første gang prøvd å lage det i vintagestil... Som jeg sa sist, var abstinensene alvorlig sterke etter en lang og lite kreativ påskeuke, men de har jeg nå fått roet etter mange deilige timer på mitt herlige hobbyrom :) Med dette kortet vil jeg være med på utfordring 38 hos Kort O Mania, hvor oppgaven er vintage. Og jeg prøver meg også en gang til hos Scrappekammeret, som har en fin utfordring hvor alt er tillatt! :)


Ha en riktig god kveld!

Camilla :)

3 kommentarer:

  1. Nydelig kort:) Takk for at du deltar hos Kort O Mania!

    SvarSlett
  2. wow så fint dette var. nydelig satt opp og flotte farger sammen :D
    takk for at du deltar hos kort o mania!
    klem linda s l

    SvarSlett
  3. Wow!! Sååå många flotta detaljer - härligt kort! Tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!

    Kram
    Linda

    SvarSlett