12. april 2011

Konfirmasjonskort.

Her sitter jeg med hoven leppe etter et besøk hos tannlegen i dag. Er ikke særlig glad i de altså, men det er jo godt at de finnes :) Har dyttet i meg et par piller og skal sitte litt til å syntes synd på meg selv :D Og mens jeg gjør det, kan jeg jo like godt prøve meg på nordsalten hobbyklubb sin utfordring. Der sies det: bruk minst 3 ulike blonder. Det ble en morsom utfordring. Jeg har nok av blonder liggende, men det er svært sjelden jeg bruker de. Kun èn blonde er altså utfordring nok for meg, men jeg klarte nå å kline på tre stykker. (Fire til og med hvis kakeservietten teller også) :)
Det ble som sagt i overskriften et konfirmasjonskort, og her kommer det:










Det ble vel nok bilder. Ha en fin fin dag!

Camilla:)

4 kommentarer:

  1. Det ble rålekkert! Herlige farger og så stilig dekorert! :)

    SvarSlett
  2. Wow, dette ble et nydelig konfirmasjonskort:) Superlekre farger du har brukt og er bare så imponert at du har klart å bruke så mange blonder, ble superlekkert:))
    Kan prøve å lage en tutorial på min fargelegging etter påsken:)
    Håper du har det bra nå etter tannlegebesøk, ta vare på deg og ha en fin ettermiddag:)
    Klemmer Lill

    SvarSlett
  3. Så utrolig flott det ble! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  4. Blå og brun slår aldri feil, nydelig :) :) håper leppa er bedre idag :)

    SvarSlett